Eläinlääkäri, haluaisitko meidän työkaveriksi? 💙

Keski-Suomen eläinklinikka sijaitsee n. 8,5 km Jyväskylän ydinkeskustasta pohjoiseen, Palokan Kirrissä. Yritys on kuuden eläinlääkärin omistama ja perustettu vuonna 2017. Aukioloaikamme ovat ma-to klo 8-19 ja pe klo 8-15. Meillä työskentelee tällä hetkellä seitsemän eläinlääkäriä sekä yhdeksän klinikkaeläinhoitajaa ja kaksi asiakaspalvelijaa. Lisäksi tiloissamme työskentelee eläinfysioterapeutti.

Vahvuutemme on monen alan erikoisosaaminen ja hoidamme paljon lähetepotilaita. Meille erityisen tärkeää on hoidon laatu sekä hyvä asiakaspalvelu. Erikoisosaamisalueista meillä on edustettuna ortopedia, tähystys- ja pehmytosakirurgia, sisätaudit, kissalääketiede, kardiologia, kasvainsairaudet ja hammassairaudet. Pidämme sekä eläinlääkärien että hoitajien lisäkouluttautumista tärkeänä.

Eläinlääkärin palkka perustuu provisioon (takuupalkka). Henkilökuntaetuna meillä on mm. lakisääteistä laajempi työterveyshuolto Mehiläisessä, vapaa-ajan tapaturmavakuutus ja e-passi, sekä erityisen kivat työkaverit! Klinikallamme on pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäritutkinnon perusosan suorittamisen oikeudet.

Jos olet jo työkokemusta omaava tai sitten lyhyemmällä työkokemuksella, mutta reippaalla asenteella varustettu eläinlääkäri, voisit olla hyvä lisä tiimiimme. Halu kehittyä omalla sektorillasi (jota et ehkä vielä ole edes ehtinyt valitsemaan?) on tärkeä ominaisuus! Kiinnostus hampaista, kissalääketieteestä, silmäsairauksista, sisätaudeista tai ihosairauksista olisi plussaa.

Jos olisit kiinnostunut työskentelemään meillä, ole rohkeasti yhteydessä! Olemme avoimia monenlaisille työpätkille osa- tai kokoaikaisesti, tai jos olisit juuri sopiva puuttuva palanen meille, voisi vakituinenkin työpaikka olla tarjolla. 😊

Lisätiedustelut ja hakemukset Laura Sundbergille (laura.sundberg@keskisuomenelainklinikka.fi)